Čtvrtek 28.5. 11:58
Sedim ve škole a poslouchám Coldplay.
V hlavě mi to vře.
Už ho neuvidím...
Ve třídě mají ale na nástěnce nějaký věci, takže se ještě vrátí. Nebo ne?
Na konci června se jde do divadla a taky bude sportovní den. Jedinečná šance znovu ho aspoň zahlídnout. (Ale co když to pak bude ještě horší než teď??)
I had to find you, tell you I need you...
That song makes me cry, my heart is broken, it hurts...

18:27

Na těláku nic moc – hrály jsme florbal, já dala gól, párkrát jsem někoho sekla do nohy a jednou jsem do nohy dostala já. Pořádně. Nemyslela jsem na H., takže jsem to brala jako odreagování a v hlavě jsem neměla temno. Čisto. Pak byla na řadě přehazka – to už jsme prohrály a musely jsme uklízet. Ale co, jsme na to zvyklí...

Pátek 29.05.2009

Něco jsem si uvědomila – v Hradci se mi (prozatím, třeba to časem přejde) nelíbí. Je to tam moc depresivní. Když ráno jedu MHD, když pak jdu do školy, když jsem ve škole...Vždycky utíkám z Hradce. Taky pro mě ani dneska nebylo moc těžký nemyslet na H. Za to mohlo počasí – chvíli svítilo slunce, pak se zatáhlo, za chvíli se protrhla mračna a zase poté svítilo slunce. Teď u nás začíná být černo...

0 komentářů: