Takže hezky od neděle, už ani nevím, kde jsem skončila. Jestli příjezdem z turisťáku..
No, v neděli jsem jela s V. busem, pak jsme čekali na nádraží a pak už 3,5 hodinová cesta vlakem. V Rokycanech na hvězdárně to bylo skvělý - nebo aspoň mě to bavilo. Už taky vim, jak se jmenuje ten ocas co za mnou chodil na lyžáku - D. K. Ještě jednou přijde a uslyší hořkou ironii na téma Biolit. Jenže tady je celkem problém - mě se to docela líbí. Jenže co je moc to je moc. Na hvězdárně stál vedle mě a nejdřív do mě šťouchal, potom mi dal ruku přes ramena a když jsem se do ní opřela a řekla, ať ji dá pryč, zakvílel: „Tak mě pusť!“ No tak jsem ho pustila. V pondělí ráno mě pořád zdravil, já ho dokonale ignorovala. Na nádraží v Plzni: „Nechceš pomoct?“ Já na to: „Ne, poradím si sama,“ a on: „Tak fajn,“ a to byl konec debaty. Ve vlaku jsem seděla už v kupéčku a on šel na záchod. Tady "zafungoval" cit. Vstala jsem a šla k oknu. Nasadila si sluchátka a on pak přišel. „Ahoj,“ řekl a já se lekla. „Ježiši,“ zvolala jsem. „Co posloucháš?“ optal se. „Nevim,“ řekla jsem a skoro jsem odsekla. Odešel. V Plzni to bylo taky dobrý - byli jsme v tom pivovaru. Jen to pivo, co tam načepovali přímo ze sudu bylo hnusný. Fuj.
Třídní to zabalí po tomhle školním roce na obchodce. Je paradox, že přejde jenom na druhou stranu - na gympl J.K. Tyla. Když jsem nad tím tak uvažovala tak mi to ani moc nevadí. I když mi ten dryl asi bude chybět. Síla zvyku...
Za chvíli se má přihnat bouřka, takže uvidíme, jak to dopadne...
Teď jsem koukala na fotky z turisťáku a z pivovaru - neřekla bych, že se mi po turisťáku bude stýskat - ale když jsem viděla ty fotky...
Turisťák 1. část, turisťák 2. část, pivovar 1. část, pivovar 2. část
H. už asi neuvidím:( Dneska mi I. řekla, co by tady jako dělali, když už odmaturovali. Docela mi to zkazilo náladu..
Ve škole někdo rozbil automat na PET lahve (Cola, Bonaqua..) a když se zmáčklo tlačítko, tak vypadla láhev i bez zaplacení. O velké přestávce už byl automat určitě prázdnej...:)

0 komentářů: