Před chvílí jsem dokoukala Prison Break - díl 4x20. To je neuvěřitelně krutý! Michael se musí rozhodnout, jestli během pěti hodin zachrání postřelenýho Linca nebo těhotnou Sáru. Já bych si asi skočila z mostu i s Scyllou...
Bolí mě žaludek. Celej den jsem prakticky hladověla a pak přijdu domů a udělám si mastný jídlo. Nejsem normální..
V pondělí odjíždíme na ten turisťák.
Dneska na IKT jsme dělali v powerpointu autíčka, co jedou přes celou stránku atd. Nejdřív jsme namalovali obdélník jako "trup", pak 2 kolečka jako kola a mělo se to celý najednou pohybovat. (Mělo se to seskupit.) Káťa (je jedno která:)) to neseskupila a nejdřív jí ujel obdélník, pak jedno kolo, druhý kolo a takhle celý auto. Všichni se váleli smíchy a mě z toho začala bolet hlava.
Taky musim upozornit na třídní web. Naši pilní spolužáci tam dali videa z prváku. Tady jsou a postupně budou příbývat.

0 komentářů: