Nějaký srovnávací testy nám strčili v prváku. Výsledky dodneška nevíme.
Dneska jsme psali další, a to proto, aby si porovnali, co jsme se naučili (nebo taky ne, že)
První hodina čeština, ušlo to.
Matika jako další předmět, to už začala být vážně sranda. Zatímco s češtinou jsme se mořili skoro celý stanovený čas, náš matikář/dozor hudroval, že matiku jsme měli už po pěti minutách hotovou. V mém případě to tak rozhodně bylo, protože jsem akorát vyplnila údaje k identifikaci (aby věděli, že já jsem ta blbá :D) a tím to pro mě haslo. Úlohy z druháku jsem si letem světem pročetla, zadání odložila na kraj lavice a vytáhla z tašky Kinga, abych toho tolik nemusela číst doma. Bod pro mě: vypadá to, že nebudu jediná, kdo odevzdal čistý papír.
Už už to vypadalo, že budem moct jít ve dvanáct domů, jenže na nás učitelky vyrukovaly ještě s jedním souhrným testem přírodních věd.
Nejlepší asi byla biologie, chemii jsem si tak trochu pročetla a fyziku jsem otevřela tak na minutu. Pak jsem se zvedla a šla domů.

Hezky jsem zmokla na cestě domů. Knížku, kterou chci, jsem zatím nesehnala.
A - co je důležitý - už mám odblokovanou kartu = hned jsem objednala CA odtud a taky Florence a Muse z Amazonu. We'll see.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

lol..nás testovali též...nejlepší výsledky jsme měli z matiky (absolutně nechápu jak se to stalo) a z češtiny nějaký technický gympl, či co..chápeš..technickej gympl a čeština...