Přibližně od pondělí se hádáme kvůli tomu, že prakticky každá osoba v naší třídě chce jinou barvu na stužku. Někdo černou, tyrkysovou, vínovou nebo - bože, ne!! - růžovou.
Mně už to je tak nějak jedno, ale proti tý růžový budu bojovat až do konce.
S šerpou už to tak špatně nevypadá. Ovšem dneska se to zase všechno komplet změnilo.

Momentálně jsem naprosto spokojená: knížka je na cestě a cédo Florence by mělo dorazit příští týden v pondělí. Na druhou stranu mi z účtu během jednoho dne zmizel litr. Nu což.

2 komentářů:

Za cédo Florence to určitě stojí. :) Asi budeme mít podobný, hudební vkus... :-) Jinak jsem velice poctěná tvým komentářem a taky tím, že mě máš ve favourite. Děkuji O:-) A ať vám to s těma stužkama a šerpama dobře výjde. ;-)

Páni, tak to jsi si dopřála nových věcí. :)

Jinak s těmi stužkami a šerpami.. Ať to s výběrem vyjde a líbí se konečná verze. ;)