Kde jsou ty doby Meteory?!

ATS je jedna velká.. katastrofa. Album už uteklo na internet a já, protože jsem nechtěla kupovat zajíce v pytli, jsem se rozhodla, že si ho nejdřív stáhnu a pak až koupím.
The Catalyst jsem postnula už dřív. Jak jsem říkala, že ho vůbec nemám ráda? Teď ten song prakticky miluju, protože je asi nejlepší na celým albu. Wretchers and Kings taky dobrá. Toť vše. Btw. co ty slaďáčky?!

Takže jsem se rozhodla, že raději dám 8 stovek za tři knížky a 4 za Florence (která stále ještě nepřišla?!), místo toho, abych se v úterý/středu hnala do krámu s CDs.

I WANT THE OLD LP BACK!!!

O den později..
Nejhorším songem je Robot Boy. Prostě jednoznačně. Slaďáčky se mi nikdy moc nelíbily. Blackout vypadal podle jedné epizody LPTV jako solidní song, ale nakonec to "jen ujde". The Requiem mě dostal. To jsem si pak jen myslela: „Proboha, jak mohli udělat tak krásný intro a celou desku tak podělat?!“ When They Come For Me mi zní jako Arash.. Jen mě mrzí, že nejsou moc - počkat, skoro vůbec! - slyšet bicí a kytary, místo toho samý beaty z počítače.

O další den později..
1. The Requiem 10/10
2. The Radiance 5/10
3. Burning in the Skies 7/10
4. Empty Spaces 7/10
5. When You Come For Me 6/10
6. Robot Boy 1/10 - pro mě nejhorší song jak na albu, tak celkově od LP
7. Jornada del Muerto 5/10
8. Waiting for the End 7/10
9. Blackout 8/10
10. Wretches and Kings 9/10
11. Wisdom, Justice and Love 5/10
12. Iridescent 7/10
13. Fallout 5/10
14. The Catalyst 9/10
15. The Messenger 10/10 - možná, že se jedná o nejlepší song na albu. Plný hodnocení proto, protože song prakticky na album vůbec nezapadá; není v něm jediný beat + Chazzův vynikající zpěv.

Celkově to vychází na nějakých 67 %.

0 komentářů: