Maminka je na mě někdy tak milá!
Ovšem dneska ráno bych to bez kofeinu nevydržela.

Měla bych si zatleskat. Nasedla jsem do správnýho vlaku, přišla včas do školy, zabrala stejnou lavici, jako minulý rok a směrem domů zase nasedla do správného vlaku. No vida, už se zlepšuju :D
Zato to ranní šlapání na kole, skoro omrzliny na ruce a na nádraží pocit, že tu svoji "snídani" neudržím v žaludku.. to už tak fajn nebylo.
+ Ty dva vagónky, co ráno přijely, co to jako mělo bejt? České dráhy předpokládají, že z Trutnova do Hradce pojede málo lidí?

Rozvrh hodin nemá naprosto smysl. V pondělí mám 4 volné hodiny, v pátek 2. Už zítra se prý máme učit (haha), já bych to spíš viděla na lodě nebo piškvorky s Ivou.

Kreditka mi přišla = jsem schopná si už konečně objednávat knížky z Anglie. Jediné co chybí jsou peníze na účtu :D

A teď se jdu poprázdninově flákat a hltat stránky knih, protože se mi to tu kupí..

1 komentářů:

Hele já studuju v M. Svat., to je po cestě vláčkem z Trutnova do HK, tak se možná někdy potákem při cestě vlakem :D