Včera jsme absolvovaly s mojí sestřičkou Terezkou celodenní výlet po Hradci. No celodenní, v devět jsme odjížděly a o půl třetí přijely. Byly jsme v knihovně, jenže se Tereza po chvíli začala nudit, tak jsme vyrazily pěšky k řece, abychom nakrmily labutě. Pak jsem koupila 6 chutných bonboonů (3 pepřový a 3 slaný) a dojely jsme k babičce.


Ještě musim upozornit na to, že jsem prakticky náhodou narazila na krám, kde prodávaj Convesky. Super!
Cena? Na podrážce bylo 1290 Kč. To už si prostě nemůžu dovolit...
Taky se mi teď táta intenzivně šteluje v počítači a já nemám šanci být tam dýl, než jeden den. Včera jsem ani nemohla dokoukat True Blood. Ale absolutně mě to chytlo!

Bill: „A co polibek?“//„May I Kiss You Goodnight?“
Sookie: „Ne po tom, co jsem tu zažila!“//„No. I couldn't stand it after them.“
Ta jeho věta mi neustále zní v hlavě..


True Blood She's Mine from nicole on Vimeo.

0 komentářů: