...zamilovaná? Co to jako vůbec znamená „be in love“?


Love You Till The End.mp3 - P
Včera nás učitelka vážně povzbudila, když nám řekla o maturitách. Ty nový prý budou. Řekla bych, že tak půlku třídy dokonale vyděsila. Včetně mě. Pak se zmínila, že už ve středu (na apríla:)) budou čtvrťáci maturovat z češtiny. Zaplavil mě soucit, nebo co to bylo.
Konečně je konec týdne. Dneska jsme psali tu čtvrtletku z matiky a bojim se odhadnout, jak to dopadne.„Já tam nechcu čtverec,“ šťoural mi třídní v papíře a dával mi tím najevo, že nechtěl, abych tam narýsovala nějakej čtverec, ale jen úsečku. Nic jsem s tim stejně neudělala. Taky jsem dostala jedničku z ájiny. Alespoň něco.
Též jsem byla v knihovně. Seděla jsem až skoro v rohu a četla si knížky o Portugalsku, Kanadě, Finsku a Islandu. Tam byl klid! Našla jsem pár odkazů, tak je sem postupně budu přidávat.

Snažila jsem se aspoň trošku zprostředkovat to, jak to v knihovně vypadá, výsledek posuďte sami:)
Za chvilku půjdu už spát, jednak toho mám tenhle tejden už hodně za sebou a čtvrtletka mi doslova nedala spát, a za druhý zítra chci koukat na kvalifikaci Formule 1. Konečně to vypukne!

0 komentářů: