Na včerejšek by to sedělo líp. Od rána jsem prakticky nepřetržitě chytala výtlemy. Místo SPK jsme měli biologii a bavili se na téma: „Chromozómy X a Y.“ Řekla jsem Ivě, že se tak jmenuje album od Coldplay a ona se na mě tak zvláštně podívala.
Máme si vybrat dva semináře do třeťáku. Určitě půjdu na anglinu s Kevinem, to je jasná páka. Jestli z ní chci maturovat, tak je to nutnost. No ale co dál? Matiku? To by bylo za trest i když možná budu muset jít tam. Pak jsou ještě nějaký dějiny, management a chemie a biologie v jednom.
Článek dne: Netuším, tento týden mě počítač dováděl k šílenství, v úterý mi vůbec nešel net a bojim se, že než dočtu všechny novinky na intoxicated.cz, budu stará:)
PS: Dneska se mi zdálo o povodních. To už je za poslední dobu druhej sen s povodní. Až budu mít chuť, napíšu si význam.
EDIT:
Povodně
- potopy, záplavy a povodně boří stavby, vymílají koryta řek, odnášejí půdu a někdy dokonce zabíjejí lidi. Na jednu stranu jsou sice ničivou silou, ale na druhou přinášejí nové živiny a pomáhají půdě regenerovat – jako např. záplavy v deltě Nilu. Představují tak konec jednoho cyklu a začátek druhého. Na emocionální úrovni naznačují, že nad námi vítězí naše nevědomí.Mýty o potopě najdeme ve všech kulturách. V biblickém příběhu postavil Noe na Boží příkaz archu, díky které zachránil život na zemi. Po potopě seslal Bůh duhu jako znamení smlouvy a příslib, že v budoucnu zemi podobných pohrom ušetří.
SOUVISLOSTI
: Nezaplavují vás nekontrolovatelné emoce nebo neovladatelné události?

0 komentářů: