„Tobě může bejt jedno s kym je nebo co s ní dělá!“ kříčí na mě podvědomí. „Já to vim ale prostě si nemůžu pomoct a pořád o něm přemýšlím!“ říká zase vědomí (no prostě JÁ).

On: čůůůůůůůůůs:-D jak se flákáš?
Já: cuuuuuuuuuuuuuus:-D teď sem přijela z Hradce:-D
On: cos tam dělala?:-D
Já: flákala se?:-D
On: umíš ty něco jinýho?:-D
Já: možná:-D
On: možná znamená ne:-D

On: tím jsi mě totálně zaskočila:-D
Já: jo hele to je jedna z mála věcí co mi de:-D
On: náááááhodou:-D provokovat umíš náááádherně:-D
Já: a ignorovat ještě líp:-D
On: to jsi na mně etě nepoužila:-D

Já: hej, sem zapomněla, předevčírem nebo kdy měl Chuck narozky:-D
On: fakt?:-D
Já: a říkali ty vtipy v rádiu:-D
On: v jakým?:-D
Já: na černý hoře:-D já se tu válela smíchy:-D
On: fakt válela?:-D bych tě rááááád viděl:-D já bych se zase válel z tebe:-D
Znova on: POZOR!!!nečíst po tobě:-D

0 komentářů: