Před chvilkou jsem dokoukala Dextera a True Blood. Dex bude zas až na podzim. Chjo. Vim, že Debra v Dexoj je dost sprostá, ale po tom, co jsem zkoukla „krev“, mám chuť anglicky nadávat. V jednom díle mohlo bejt tak 50-60 nadávek? Možná to jenom přehánim.
V noci jsem špatně spala. Usnula jsem se sluchátky na uších a poslechla si všech cca 200 songů, co tam mám. Zdálo se mi o hadovi, byl červeno-černý a plazil se v kuchyni na zemi. Křičela jsem na Terezu, ať okamžitě jde nahoru, aby ji nekousnul.
Teď je venku neuvěřitelně nádherně. Chvíli svítilo sluníčko, ale teď je tam naprosto černo. Mraky, zataženo, tma, zima...
HAD
pronásledovat, chytat -> podáš na někoho žalobu
plazící se -> lstivost
No, v chytrý knížce taky nemaj nic napsanýho, takže to bude asi vše.
Narazila jsem na blog, kde jsou spoilery a fotky atd. TADY je True Blood. Je tam i Dexter, Bones a Prison Break.

0 komentářů: