Ano, dneska je Mezinárodní den žen. Nikdo mi nepopřál.
Máme zformátovanej počítač, takže jediný soubory, který mám „z toho starýho“, jsou ty, který mám na DVD. Je to pár giga...
Sestřička stahovala soubory a skoro valná většina z nich byla zavirovaná. Proto nám nejel net. A já chci True Blood. Stahovala sem to, jenže pak mi to táta típnul. Musím začít odznova.
Mám prázdniny! Konečně!
Hodlám začít další sérii, a to o snech. Ne jenom o mých, ale taky co znamenají atd. Nevím, ještě si to musím víc promyslet.
Články dne: Frontman MUSE Matt Belamy má smůlu na šílené fanoušky. Zatímco tiskem už proběhl příběh chlápka, co mu nechával za dveřmi podivné dárky, nyní se Matt svěřil se svým dosud nejvíce traumatizujícím zážitkem, kdy se ráno probudil v hotelovém pokoji v Paříži a na druhém konci postele seděla neznámá dívka, která se neznámo jak do pokoje vloupala. (Zdroj: FILTER 03/2009).
Jane Volturi si v New Moon zahraje Dakota Fanning! „DAKOTA FANNING JOINS NEW MOON – Acclaimed actress Dakota Fanning has officially joined the cast, and will play fan favorite Jane in The Twilight Saga: New Moon. “ Jen co budu vědět, jak dostat ten obrázek z meilu, tak ho sem dám:)

0 komentářů: