ten stres v den, kdy jsem maturovala. ta bezmezná úleva, když jsem to dala. to flákání, kdy jsem nic nemusela dělat. to nadšení, když jsem začala spřádat plány na Novarock. ten strach, co když se ztratím? to zklamání, když jsem nestihla Framing Hanley. (ten největší fail tohohle léta.) to dojetí, když jsem konečně viděla Linkiny. ty zničené hlasivky. ten pocit, kdy jsem chtěla, aby to nikdy neskončilo. ta zima, když jsem na višních promokla na kost. to teplo ve vaně. ty najeté kilometry. ten zmatek na cestě na Rock for People. ty litry kofeinu. ta pařba. ta krása, když hrál Tord na basu. ten Harryho úsměv. ta nekonečná únava. ten pocit, když jsem si zase lehla do vlastní postele. ten pocit, když mi slunce vyhřívalo kůži. ty hodiny spánku. ta zmatenost, když ke mně přiběhl nějaký kluk a snažil se mě políbit. ta druhá pařba. ti lidé, co jsem za tohle léto poznala. ten stres okolo vysoké. ta nevědomost, co se bude dít dál.

0 komentářů: