A už jste viděli trailer na Hunger Games?



Film je podle prvního dílu fenomenální série spisovatelky Suzanne Collins a po prvním shlédnutí jsem byla doslova nadšená. To, co nám lidé od Lionsgate ukázali doposud, vypadá zatím moc dobře.

Zapomeňte na Harryho Pottera nebo Twilight mánii, tohle je úplně jiná kapitola - samozřejmě za předpokladu, že se lidi nebudou moc bouřit při představě mladých lidí, jak se v aréně chladnokrevně zabíjejí. Tady nejde o nějakou romanci mezi hlavními hrdiny - jo, je tam, ale všechno to je zastíněné tím, co se ve společnosti děje. Typický dystopický příběh. Mám kamarádku, která je náruživá čtenářka, ale do Hunger Games jsem ji doposud nenalákala. Na druhou stranu, pokud jste nečetli první knihu ze série, nejspíš budete tápat, co že se to v tom traileru děje.

Já trailer viděla (zatím) asi 20x, přičemž velkou zásluhu na tom má taky ta úchvatná hudba, ze které mě mrazí v zádech. Jestli bude finální soundtrack ve stejném duchu, už teď ho miluju.

May the odds be ever in your favor!
(Ať vás stále doprovází štěstěna!)

0 komentářů: