hoj! zase se ozývám.


no jo, slavíky v mužské kategorii zase vyhrál božský Kája. v té ženské Lucka Bílá a víc nevím, protože jde česká scéna docela širokým obloukem mimo mě.

svátek jsem neslavila, na slučáku se třídou jsem se zase o krok blíž dostala k opilosti, která jednou přijde a cédo Wombats, které mi mělo dovčera přijít, nepřišlo. nevím, kam se mi kucí budou podepisovat.

jo, zítra jedu na Wombats a hodlám se tam vyřídit jako faktura, jak by řekl můj bývalý spolužák. ne, samozřejmě, chci si něco z toho večera pamatovat, takže alkoholu s Mírou. :)

zvažuju dopis pro ježíška - jako poslední nápad mě napadlo zažádat si o nová sluchátka a knížky z bookdepository v hodnotě zhruba 11-ti stovek. co mě ale před chvíli podivilo, že na bd.co.uk by mi ty knížky přišly na skoro 72€, zatímco na bd.com na něco přes 68€. nejde mi to na rozum.

ale už jdu spát, protože jdu zítra makat k mámině do práce a potom fíha do Prahy mačkat se do davu a popíjet alkohol/kofein. see ya! x

ps: tohle je 600. příspěvek.

0 komentářů: