Už je to přes čtrnáct dní, co jsem odtamtud vypadla. Musím říct, že můj (typický) smysl pro humor se mi vrací stejně jako se mi sarkasmus zase vlévá do žil.


Samozřejmě mám z toho radost. Na druhou stranu je tohle o důvod víc, proč se příští rok na vysokou nevracet...

Na to, že mi táhne na dvacet (což už je docela blízko), jsem nikdy nezažila stav organismu s názvem kocovina. Jo, je to divné - pro některé asi určitě. Mně je to tak nějak jedno, nebudu se chovat tak, jak někteří očekávají. A nevím, jak bych se chovala, kdybych byla na mol.

Každopádně v posledních dnech mi stačí k výtlemu opravdu málo. (Z dalších věcí třeba vyčerpání nebo dva panáky vodky taky fungují dost dobře.) Ale tenhle tweet mě dneska dostal:
Moje bota je výtržnice, barikádnice, anarchistka. Když jsem šel na tramvaj, zakopl jsem o díru v chodníku a vyrval dvě dlažební kostky.
Autorem tweetu je @JanikTomanek.

0 komentářů: