Paris Hilton nemá mozek. To ale není nic novýho.
Celkem mě zaráží, jak rychle ten týden utíká. Včera i dnes jsme měli do čtyř, ale uteklo to jako nic.
Komár po mně asi jede. Ty jeho pohledy se mi vůbec nelíbí.
S Kýťou jsme seděly ve třídě, ona si psala tahák a já se učila. Někdo zaťukal na dveře, ty se otevřely a dovnitř vešlo asi 7 lidí. Proč? Protože byla velká přestávka a oni potřebovali kouřit. Jenže ředitel nakázal, že se nikam nesmí, vchody zavřel, hlavní je hlídanej a tak jediná možnost byla vylízt z okna ze třídy, která je na stejný úrovni jako země. Po chvíli přišlo ještě asi dalších 7 lidí. I Komár. Cestou zpátky se tak divně díval. Nevím nevím.
Konverzace dneska zase maso. [pocem] patří mezi Shaneovi oblíbený český věty. Ještě, když si k tomu zaklepe na nohu, jako by volal psa.
Jinak už nevím.

1 komentářů:

Paris faakt nemá mozek. A navíc je mi nesympatická. Ale před pár dny jsem slyšel v rádiu názor, že jako dědička hotelového impéria mozek ani nepotřebuje.