První týden mám za sebou.
Začínám mít potíže s tím, abych stíhala autobus v 6:52. On teda nejezdí přesně v ten čas (jednou už dokonce přijel v 6:42), ale většinou jezdí dřív než dýl.
Už jsme taky stihli poznat pár nových učitelů. Na právo máme takovou (ne)sympatickou dámu. Taky holduje ironii a dělá si z nás akorát tak blázny.
Učitel na matiku je zajímavej. Umělecký písmo, fakt že jo, písmeno p přes půlku tabule, nespěchá, vysvětluje nám to, chce, abychom to chápali. Konečně někdo takovej.
Dneska jsme taky měly toho novýho tělocvikáře. Vysloužil si přezdívku Chuck Norris, protože tak skutečně vypadá. Že prý byl 3 roky na Kypru a trénoval tam někoho. Prohnal nás za tu hodinu, co loňská učitelka za celej rok. Asi mě z něj klepne.
Na burze jsem prodala prakticky všechny knížky, co jsem si vzala sebou. Zbavila jsem se (hurá) matiky, dějepisu, biologie atd. a vydělala jsem si cca 500 ,-. Slušný.
Musela jsem si přehrát software v empétrojce. Chvíli jsem šla a ona se vypla. Tak jsem se naštvala, našla návod na použití, cédo, co bylo v krabici a bylo to. Teď jen, jestli to bude hrát...

0 komentářů: