Včera jsme s Kristýnou vyrážely asi v sedm večer. Vrátily jsme se v 23:40. A dneska jsme vstaly asi v 10:20.
Nejdřív jsme šly na centrifugu, pak jsme každá byla s Terezkou na autodromu. Chodily jsme okolo, šly na kamikaze - kdybych neměla prázdnej žaludek, dopadlo by to špatně, navíc jsme asi 6 vteřin visely hlavou dolů a já vyklouzávala ze sedačky takže jsem se musela držet co to dá - následně 2x na autodrom s Jirkou a Míšou, dvakrát jsme si autodrom zakásly samy a nakonec nás pozval na jednu jízdu neznámý chlapík, co tam do nás narážel a vždycky se u toho tak roztomile smál. (EDIT: Silně jsem si musela říkat, že nejsem na zajíčky, pár jedinců, co mi padlo do oka tam totiž bylo a byli rozhodně mladší než já!) Když jsme vylezly ven a ani on už nejel, zeptal se, co dál, my řekly, že nemáme prachy a on odešel s poznámkou, jestly jsme nebyly na katapultu, že on tam byl dvakrát. Fuj, ani náhodou.

0 komentářů: