Nová třídní, nový předměty, všude kupa lidí. Ale bylo to dneska celkem v pohodě.
Rubr už nejezdí, místo toho jsem si svezla zadek CDSkou. Hezkou. Málem mi ujela ale to je vedlejší. Ve škole nic moc, nic se prakticky nezměnilo. Btw. - je celkem depresivní nepotkávat Honzu, ale snad si zvyknu. Budem mít nějaký nový učitele, jsem na ně celkem zvědavá. Místo Kevina na konverzaci budeme mít Shanea. Hups!
Pak jsem přijela domů, teď sedim u netu a za chvíli budu koukat na kosti nebo na Desáté království.
Včerejší horoskop pro mě:
Horoskop na pondělí 31. 8. 2009
Nemějte zbytečné obavy o někoho, kdo si vaši pozornost nezaslouží. Existují i takoví, kteří si dokážou vymyslet všechno možné a nemožné, aby se jim někdo věnoval. Problém bude někde jinde. Dnes si šetřete energii na něco, co je opravdu důležité.

2 komentářů:

Přeju hodně štěstí do nového školního roku!

Díky :)