Takže,
Tričko (týpek, kterej sedí u horský dráhy) pořád sedí u horský dráhy. Už včera jsme ho s Kristýnou viděly. Říkáme mu tak proto, že asi před dvěma roky nosil růžový tričko. My si tam sedly na schody k podloubí a koukaly na něj. Není zas tak špatnej, ale já bych s ním asi nic mít nemohla.
Tak jsme tam přišly, podívaly se, jestli tam sedí, prošly si celý náměstí a Kristýna pak šla se svojí kámoškou na mixér. Mě by tam nedostali! Ale obsluhoval to tam takovej fešnej kluk. Myslím, že každej rok tam je.
S Terezkou jsem šla na autodrom, potkaly jsme Růžičku, kterej po mě jel na táboře před x lety. Taky mi Kristýna ukázala jistýho Martina, kterej ji balí. Nedávno mi ukazovala fotku, na který měl černý vlasy a emo patku. Že prej ho určitě musim znát. Řekla jsem, že ne. Až dneska mi došlo, kdo to je. Chodil na stejnou základku. Dobrej výběr, setřičko.
Taky jsem narazila na Čmeláka, Denise a Hofiče jak vesele nasávali.
Každopádně příští týden bude mít ušař radost, až k němu přijdu. Stát u repráků je docela nanic.

0 komentářů: