I přesto, že nemám vůbec náladu to sem psát a už vůbec ne s někým o tom mluvit, to sem napíšu.
Hezky od rána.
Tělák = Chuck Norris = snaha z nás holek udělat fotbalistky.
Pak ve škole nic zajímavýho, jen že se Jana na angličtině trošku rozpovídala a já mohla slyšet ten americkej přízvuk. A mluví strašně rychle.
A potom to přišlo...
Hnala jsem ze školy na zastávku, abych stihla trolej. Po cestě jsou tam dva přechody. Mezi nima ostrůvek. Na prvním jsem chytla zelenou, na tom druhým byla červená, jenže už byla vidět 6 jak jede, tak jsem počkala, až přejedou auta a rozeběhla se na druhou stranu. „Stůj!“ křičela na mě Verča. Pozdě. V půlce přechodu nemůžu zastavit. Na chodníku jsem se otočila, podívala se na Verču a tam policajti. „Ta červená tam je k čemu?“ začal řvát jeden (jak jsem později zjistila, byl to ten zlej). Neměla jsem slov a trolej už stála na červený. Tak jsem hodila udivenej obličej na policajta a šla dál. Zastavil mě až zvuk sirény. Otočila jsem se, Verča taky a šly jsme k nim. Ona mluvila, já nějak nemohla. Řekla, že spěcháme, že nám jede autobus. „Chcete, aby to bylo za 1000 pro každou? Máte u sebe občanský průkaz?“ zeptal se zlej. No tak jsme je vytáhly, on si něco opsal (následující týden bude krušnej) a pak položil takovou stupidní otázku - „To nemůžete jet autobusem?“ Verča něco řekla, já jen slabě: „Teď nám jede...“ Pořád si něco psal, nakonec mi vrátil občanku a se slovy „Fajn, tohle bylo naposled,“ se s námi rozloučil. Hodnej policajt neřekl za celou dobu ani slovo. Asi ho zlej má pod pantoflem.
Autobus jsme nakonec stihly. Po cestě jsem jí poděkovala, že tam šla za nima semnou, takhle se pozná dobrá kámoška. V busu jí zas někdo volal, tak to zvedla a zmínila se, že jí chytli policajti. „Nezapomeň zmínit moje jméno. Doufám, že to zítra bude vědět celá Česká Skalice,“ řekla jsem sarkasticky.
Jen nechápu, proč chtěl zlej i po Verče občanku, když na přechodu stála a nešla semnou.
A ještě něco, než jsem došla domů, potkala jsem asi 6 policejních aut. Jako kdyby mě hlídali, jestli náhodou nechodim na červenou. Ať si ten svůj pokutovej bloček strčej do zadku...

2 komentářů:

No jo, pomáhali a chránili. :-) Jak je to 11. září, tak jsou všichni v pozoru a plní života. :-)

Ale příště už radši nebudu riskovat a počkám si, tohle bohatě stačilo :)