Protože mě mamina hezky požádala, jestli bych jí dneska nešla pomoct do práce, souhlasila jsem a šla.
Jenže v dnešní době ani kuře nehrabe zadara, takže jsem šla pod podmínkou odměny. Řekla, že teda jo.
Od jedenácti hodin do pěti jsem chvílema stála, chvílema seděla na bedýnce od piv a většinou taky stála na špičkách, abych viděla na to všechno zboží. A se sluchátkama v uších, nutno podotknout. Karel Čapek mě moc dlouho neudržel, tak jsem ho vyměnila za 30STM a Paramore.
Jedla jsem jenom ve dvě - jablko. Toť vše.
Dotáhla jsem to až tak daleko, že mi dělalo problémy sčítání do dvaceti. Ba co víc, něco jsem si musela sčítat i na ruce.
Myslím, že jsem si vydělala na originály Vampýrský akademie. Jsem skoro v půlce a je to dost zajímavý.
Včera jsem shlédla film Jumper z roku 2008. Viděla jsem prakticky už všechny filmy, kde hrála Kristen Stewart, ale v tomhle filmu se tomu jejímu vystoupení nedá říkat role, spíš štěk.
Hlavním hrdinou je Hayden Christensen (nemůžu si pomoct, ale v některejch scénách vypadá jako Went z PB), kterej si prostě pomyslí na nějaký místo (třeba Big Ben) a už je tam. Sákra, to by se mi taky líbilo!

Anglie asi letos nedopadne, kámoška nemůže jet a mě se nechce jet s někým, koho ani neznám. Za to bych ale mohla jet na RfP...

A eště něco! The Only Exception od Paramore je úžasná písnička, ale klip k Brick By Boring Brick je lepší!
EDIT 21:03
No jistě, jsem nachcípaná! Že já na tom kole vůbec jela! Ale bylo to hezký - vyžehlený vlasy mi vlály, sluníčko hřálo (i když ne nijak závratně) a já si užívala ten chlad. A teď kejchám a posmrkávám a očekávám, že mě ráno bude bolet v krku. No potěž :/

0 komentářů: