Zemětřes v Chile možná vychýlil zemskou osu. Fíha, kratší den o 1,26 mikrosekundy! Kratší den beru, jen aby noc byla stejně dlouhá. Ve škole se moc spát nedá.

EDIT:
Ve čtvrtek jedu na Percyho Jacksona. Podle traileru (jen scény ve výtahu) nic moc, ale má to celkem dobrý ohlasy :) Navíc se mi už dosti stýská po těch červenejch sedačkách...
Jo, a mám Vampýrskou akademii! Hned, jak jsem ji v knihovně viděla, hrábla jsem po ní a hrdě si ji donesla až domů.
Slováci budou ve škole v pondělí zpívat hymnu. Jedna z mála chvil kdy jsem hrdá na to, že jsem Češka.

3 komentářů:

Přichází jaro, ale den se nám zkrátil. Je to docela paradox. :-)

No, taky nevím, jestli bych snesl někde povinně zpívat hymnu. I když ji mám celkem rád. Ta slovenská je pěkná, taková bojovná, ale povinně?!

Mě stačí, že ji slyším jednou, maximálně dvakrát, ročně!