Aby se z něj lidi nepo-
Však vy víte.
Nebyla jsem nijak nadšená, že Fernando přešel z Renaultu do Ferrari, ale co se dá dělat.
Nudný (chvílema zajímavý) závod nakonec vyhrál Fernando před Massou.
Celkem mu to i sluší, musím říct. Každopádně nefandím týmu, fandím pouze jemu. Dejte mu do ruky jakékoli slušné auto a předvede to, co v Bahrajnu!
Ke zdroji obrázků se dostanete kliknutím na ně.
V noci se mi zdálo, že mě moje nevlastní babička odháněla od chaty do starověkého pravěku (?!), protože si evidentně myslela, že jsem mrtvá (nebo upír). Nedávno jsem taky mluvila s nějakým chlapem francouzsky a snažila se mu říct mojí francozštinou, aby mluvil anglicky.
Mimo to se ke mně poslední dobou dost lísá číča. Dneska ve tři ráno přišla a nacpala se mi málem až do krku. Vrnění koček je snad ten nejkrásnější zvuk :)
Protože máme dělat referát na ajinu na nějakou záhadu, koukala jsem na YT a našla tohle video:



Ta hudba.. běhá mi z toho mráz po zádech. A to to jen tak něco nedokáže!

1 komentářů:

Schumacher je nula, nikdo, neutrino! Už jenom ten začátek: je to Němec :-)) Ta hudba je spíš otravná než strašidelná, ale s tím nic nenaděláme.