„... a ještě tuhle Meyer bych chtěl zarezervovat,“ řekl knihovnici nějakej pán.
„Ale to je beznadějný. To teďka čtou puberťáci,“ odpověděla. Já se uchichtla sama pro sebe. „Na to mám asi dvacet rezervací za sebou.“ A já to mám doma, pomyslela jsem si.
„Tak jí pučte něco jinýho, nějakej krvák.“
„No tohle je krvák!“ - Twilight sága?! - „Tak já jí můžu půjčit tohle,“ řekla a vytáhla z police Anitu Blake, kterou se taky jednou chystám přečíst. Slovíčko jednou v tý větě hraje důležitou roli.

No hééj, oni jako dneska dávaj Purpurový řeky, jo? Se chci dívat!

2 komentářů:

To sis skočila pro knižního Percyho? :D máš ho už přečtenýho? co na něj říkáš :) to je něco naprosto jiného než film :)

Přečtenýho nemám, čtu teďka asi 4 knížky najednou a na Percyho nemám čas :D Ale určitě se k němu dostanu! :)