10 hodin ve škole jsem zvládla. Ale dneska jsem se už hodila marod.

Ráno mě na chemii zprdla učitelka, že jsem do 'Pozorování' napsala něco, co mělo být v 'Postupu'. Paní učitelko, naserte si! měla jsem chuť jí říct.
Pan učitel na matematiku mě pobavil.
Dělali jsme něco s maticema a on napsal na tabuli příklad. Čekal, až to spočítáme.
„Slečno, chcete to jít spočítat?“
Já? U tabule? Ne, díky! Tak jsem jenom zavrtěla hlavou.
„Vy se mě bojíte?“ Hahááá, samozřejmě to nemyslel vážně. Btw. já jsem dokonce o kousek vyšší než on. A to i se svými 156-ti centimetry.
[vrcení hlavou]
„Umíte?“
„Umím.“ Trošičku jsem lhala.
„Stydíte se?“
[vrcení hlavou] Lhářko!!
„Tak proč to nechcete prodat tady u tabule?“
[pokrčení rameny]
„Tak Radku, jdete to prodat?“ optal se spolužáka.

Za to, co teď napíšu, čekám potlesk. Nedostala jsem kuli z práva! Hahá, jen tak dál :D

10:23
Sakra! Sakra! Sakra! Spoilery zatracený! Nebo spíš já jsem ta zatracená! :D

0 komentářů: