14:32
Koupila jsem si lístek a šla jsem courat do krámu.
„Zatím jste jediná,“ oznámila mi slečna u kasy v kině.
Zhruba ve 14:20 už jsem šla dovnitř, protože jsem neměla co dělat.
Kluk mi odtrhnul kus lístku a já přímo (vůbec jsem nemusela zatáčet) vešla do sálu.
Tma. Ticho. Můžu už tam vůbec?
Ani rozsvícenej telefon mi moc nepomohl najít moje sedadlo. Jediný, co jsem viděla, bylo A, B, C, D...
Když jsem ho přeci jen našla, seděla jsem pak 10 minut v naprostý tmě a tichu, ze kterýho mi pískalo v uších. O půle se uráčili rozsvítit a za chvíli už by měly začít reklamy... a Paul Bettany!

Jak to nakonec dopadlo?
V sále byli 3 lidi. Jenom tři osoby.
Málem jsem začala slintat.
Leze na mě jaro! Venku bylo tááák krásně, ani bundu jsem si nemusela zapínat! Z Hradce se mi nechtělo ani domů, hm, možná jsem tu Kristýnu někde ve městě měla vypátrat...

V noci se mi zdál dost hnusnej sen. Měla jsem vytržený ty dva první zuby nahoře a ještě jeden vedle. V puse jsem cítila pachuť krve a přitom jsem věděla, že je to sen. Ve snu jsem věděla, že se jedná o sen. Weird.

zuby vytržený nebo vypadlé-» ztráta nebo odloučení milé osoby
Hm?
Poslední nabourání článku:Mike (real Mike) se ukázal na lp.com a někteří z toho měli doslova Vánoce :D

0 komentářů: