Chuck z nás holek chce mít fotbalistky.
Zase jsme běhaly kolem nějakých kuželů a on prej, že už můžem jít tancovat, že umíme kroky. Vážně je na bednu.
Ale příští tři týdny nebudem mít tělák. Doufám, že to odpadne!

Jedinou věcí, kterou jsem měla v hlavě, když jsem dorazila domů, bylo to, že musím jít spát. V autobuse jsem neměla daleko k usnutí, ale to si nemůžu dovolit. Co kdybych se třeba probudila v Hronově, že.
Tak jsem se teda hezky prospala a teď zas budu něco dělat.
Musím - ne, chci se dívat na Legend of the Seeker, mám taky Pushing Daisies druhou řadu ale ze všeho nejvíc musím číst.
Do úterý nestíhám.

Maybe I know, somewhere
Deep in my soul
That love never lasts
And we've got to find other ways
To make it alone
Or keep a straight face
Tradá, tradá...

V týdnu jsem narazila na rozhovor s hlavním představitelem seriálu Legend of the Seeker, s Craigem Hornerem.
Otázka: Měl jste nějaké problémy se zvládnutím šermování? Nějaké nehody, co stojí za zmínku?
CH: Meč... první meč, který jsme měli, byl vážně těžký, což bylo celkem... otravné [haha], ale je to docela skvělý, že jsme začali s ním, teď s těmi lehčími to je snažší. Nehody? Jednou jsem se praštil do hlavy a potřeboval jsem stehy, ale legrační bylo, že to nebylo během zápasu, prostě jsem šel a praštil se do hlavy.Do práce jsem se vrátil za hodinu, zamaskovali to make-upem a pokračovali jsme!

Hezoun a ještě šikovnej! :D

0 komentářů: