Měla bych se učit, ale místo toho aktivně přidávám články na oba svoje blogy.
Jelikož tatík odpojil net, celý víkend jsem nebyla ani na meilu, ani na ksichtknížce. A taky to tak podle toho vypadalo.
Na druhou stranu, přečetla jsem toho strááášně moc. A pustila jsem se do Shiver.

Vzpomněla jsem si na další vtipné události z Velkých Losin.
Už už jsem se chtěla zeptat svých spolužáků, proč tam ta osoba tak stojí. Ale pak mi došlo, že je to jen šikovně nastrojená figurína. Spolužáci vytlemení až hrůza.
Stála jsem před cukrárnou a čekala na ostatní, až vylezou ze záchodu. Byla tam velká cedule ve tvaru zmrzliny. Foukal vítr a ta cedule se hýbala tak, jak foukl vítr. Hm, možná bych se měla postavit jinam, pomyslela jsem si. Udělala jsem krok dopředu a vtom ta cedule spadla. Kdyby to viděla I., smíchy by se válela na zemi jak ji znám.

No nic, jdu studovat prvoky a chromista.

0 komentářů: