Původní plán byl, že bych na to šla ve 3D, ale protože šetřím kapesné na Anglii a taky proto, že tenhle film byl natočen normálně ve 2D a do 3D to pak jenom předělali. Kvůli úspěchu Avatara, jak jinak.
Nechce se mi moc psát obsah.
Jednou mě napadlo: Jak si princ na okřídleném koni přijel/přiletěl pro princeznu. Samozřejmě, Perseus není princ.
Na Sama Worthingtona se dobře koukalo, jako v Avatarovi.

Ve dvanáct večer jsem se probudila a myslela jsem si, že nestihnu seběhnout schody dolů na záchod. Takhle blbě mi nebylo už dlouho.
Na záchod jsem došla, místo toho, abych si na vanu sedla, jsem se jenom sesula na podlahu a záda si chladila o studený kachličky. Nemám tušení, jak dlouho jsem tam seděla, ale kdybych se zvedla, nejspíš bych nevyšlápla schody nahoru.
Po chvíli jsem nakonec vyrazila zase do postele a dneska mě můj žaludek taky dost dával zabrat.

0 komentářů: