No, vypadáš sice jako debil, ale co s tim naděláš, pomyslela jsem si, když jsem vcházela do místnustky, ve který mě paní úřednice vyblejskla na pas. Týrala mě tam s foťákem, fotila mě snad 3 minuty. Už od mala nesnáším focení, někde mám dokonce fotku, jak brečím ve školce, nastrojená v šatičkách a s panenkou v ruce... Tu fotku nikdy nezveřejním.
Ukázalo se, že na našem městském úřadě jsem naprosto ztracená. Nevzala jsem si pořadový číslo, takže jsem se pak pro něj musela vracet. Ale úřednice byla v klidu, nebo to aspoň vypadalo, že je. Obrala o mě šest stovek a já kráčela domů s klidem, že tam budu muset zase jít až za tři týdny.
Třídní to vzdala a po dvou dnech, kdy prakticky nemohla mluvit (a tudíž nás i překřikovat), se hodila marod. Takže zítra jenom na pět hodin do školy.
Zrušili mi Legend of the Seeker :( Dokoukám druhou řadu a mám útrum. Zpráva na stránkách EW, já to zjistila díky LofS czech fansite.

0 komentářů: