Dneska dopoledne se nám narodily 4 koťátka - tři černý, jedno takový zrzavý. Teď už mi je jasný, kdo je tatík.
Shane nás nečekaně překvapil. Vešel do třídy a že prý bude test.
„Are you kidding,“ zmohla jsem se zase jednou na kloudnou větu. Nakonec si každýho volal k sobě a snažil se z něj dvě minuty dolovat cokoli o něm, o životě, o tom, co dělá o víkendu atd.
Vážení, u maturity se pěkně zapotím.
Na terminálu jsem viděla toho našeho souseda odvedle. Přísahám, on vážně vypadal jako Paul Bettany! A tak jsem se musela nějak zaměstnat, abych na něj nezírala. Naštěstí/bohužel odjel jiným busem než já.

EDIT:Na žádost dávám fotky (foceno sestřičkou těsně po tom, co spatřily svět :)):

4 komentářů:

Uvítal bych fotečky.

Děkuju, jsou nádherná!

Není zač :)

Anonymní řekl(a)...

jezísku....ty jsou malilinkatý:D ale co bych chtěla, že:D určitě budou krásný
lina