Protože se ve škole psaly maturitní písemky z češtiny, ředitel se nás potřeboval zbavit. Takže jsem šli do kina na filmy o ekologii.
Napíšu o tom akorát to, že jsem dostala dalších mnoho důvodů, proč nesnášet lidi. Něco bylo tak otřesný a hnusný, že jsem byla celkem ráda za to nic v žaludku.
Celkem jsme viděli tři filmy - první o hladu, druhý o ropě v Nigérii a třetí o... fajn, přiznám se, stejně jako Lucka, která seděla vedle mě, jsem si pak strčila sluchátka do uší. Ale bylo to o vyhnání nějakých domorodců z Amazonie, aby tam penězchtivý lidi mohli těžit zlato. Prostě hnus.
Po cestě do školy jsme se stavili v mňam-mňam na bagetku.
O biologii jsem si pak už byla jistá, že můj žaludek prostě dneska víc nevydrží. Slova jako tasemnice, škrkavka... blééé. Akorát tak na běh chodbou na nejbližší záchod.

No nic, jdu něco dělat. Zejtra bude sakra těžkej den!

0 komentářů: