Však tu písničku znáte, ne? Akorát tam byly jiný slova.
Smůla se mi stále lepí na paty. Už druhý týden. Copak už toho nebylo dost?!
Dneska jsem byla konečně zkoušená z účetnictví. Učitelka mě u tabule držela a mučila otázkama, při kterých jsem na ní jenom koukala jako na ducha. Začala jsem ji silně nesnášet. Jen nevím, jak si vybít ten vztek.
Další příznak toho, že mám smůlu - ráno/odpoledne, když jsem vylezla z domu/školy, začalo pršet.
Třídní si stěžovala, že by ráda stihla ještě něco z nový látky. Přitom si za to mohla sama, že mě půl hodiny držela u tabule. Mohla mě rovnou nechat posadit s kulí. Při mý povaze by mi to bylo jedno.
Zítra mě čeká mluvnický cvičení. No potěž.
Jestli je čokoláda na nervy, tak to zatraceně nefunguje!

They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious

1 komentářů:

Tak snad se všechno brzy v lepší obrátí.