14.12. 19:04
Právě teď jsem měla sedět v kině. Jenže moje rozhodnutí se mění stejně rychle jako počasí. Nakonec jsem rezervace nechala propadnout a až v pátek půjdu do kina na Avatara. Musím uznat, že trailer na něj mě dostal víc než doporučení spolužáků na film 2012.
Tak jsem se ukázala u babičky, snědla polívku a pak zase klusala na autobus, kterej jsem viděla už v zatáčce. Jenže žádnej nejel. Můj mozek si se mnou dělá co chce.
Mám absťák. Včera jsem viděla 6. díl seriálu The Vampire Diaries a dopadlo to dost zajímavě. Celej den jsem nad tím uvažovala, jak to skončí.
Jak Elena mohla nechat takovýho hezouna jako je Stefan?! Je fakt, že jí asi dopálilo to, že je upír. Ale i tak.
Zamilovala jsem si song od 30 Seconds To Mars – Closer To The Edge. Mě vždycky chytne nějaká písnička a nemůžu ji dostat z hlavy. S Ivou jsme se dneska provokovaly. Já ji vytočila dvakrát, ona mě jednou. Řekla jsem, že Francouzi jsou blbečci a ona se hned ohradila narážkou na Brity.
Z účetnictví mě ta zmije chtěla znova vyzkoušet. Jelikož se všichni okolo mě omluvili a nechali si napsat čárku, zbyla jsem jediná. Naštěstí si moc dobře pamatovala, že mě zkoušela už minulý týden, takže to hned zavrhla. To má jediný štěstí, jinak bych jí tam asi utrhla hlavu.

No, no, no
I will never forget
No, no
I will never regret
No, no
I will live my life

Tralalá, tralalá. Mě dneska hrabe.
Donutila jsem sama sebe nejdřív si udělat úkol na účto, ale teď už jdu koukat na Upíří deníky.
21:33
Tak už mi zbývá jenom jeden díl.
Jak mohl Stefan nechat Elenu? Nejsou si ty otázky nějak podobný? On se k ní stejně vrátí, tak to prostě chodí.

Dneska jsem zjistila naprosto skvělou zprávu. Na zřejmě oficiálních českých stránkách VD jsem našla informaci, že dílů bude 22, ten s číslem 11 se dostane ven 21. ledna. Nevím, asi to musí ještě natočit či co. EDIT: Mají pauzu, stejně jako měl seriál True Blood.
EDIT 2: Informaci jsem nenašla na CZ stránkách, ale asi na oficiálních - "The Vampire Diaries is on hiatus during the holiday season. It has not been cancelled, and will return with brand new episodes on January 21, 2010."

0 komentářů: