Věnovala jsem skoro 5 hodin tomu, abych zkoukla Transformery. Oba díly. A pořád mě to naprosto fascinuje, jak jsem to mohla vydržet a nepodívat se na ně už v době, kdy měli premiéru.
Je sranda, že na blog přispívám (poslední dobou) každý den časně z rána / pozdě v noci. Měla bych s tím přestat, jinak 4.1. 2010 nejdu do školy ale budu spát.
Zítra odjíždím k bábině. Chtěla jsem bilancovat, takže...
Tenhle rok se toho dělo dost. Dalo by se říct, že jsem pořádně začala žít. Ovšem netýká se to vymývání mozku alkoholem. Tuším, že křest ohněm mě čeká až v březnu :D
Ve škole už nejsem žádnej zelenáč (dobrá, přiznám si to, ani v prváku jsem nebyla) a teď si na oplátku dělám srandu já z nižších ročníků. Třídní, kterýho jsem nesnášela, odešel na druhou stranu chodníku a místo toho jsme dostali třídní, kterou začínám nesnášet. Moc jsem si nepomohla.
Zkušenost s Honzou mi ukázala, že na jedince mužského pohlaví se mám vykašlat. Za tu špatnou náladu mi to nestojí. Nevermore.
Taky jsem už okusila, co znamená vydělávat si peníze rukama. Višně se pro mě díky hnusnýmu počasí staly peklem.
Víkend, kdy byla pouť, byl jeden z nejlepších z tohohle roku. Možná že i nejlepší.
Víc mě teď nenapadá. Jdu koukat na Blood Ties.
Těpéro.

1 komentářů:

Vtipné shrnutí. :-) Nicole, přeju Ti krásný nový rok 2010!