Song od Placeba mě chytil hned v prním díle. Hlas Briana Molka je prostě nezaměnitelný.

Též v prvním díle. Kapelu neznám, ale tenhle písnička je dobrá.

Z týhle akorát bolí srdce :( Dokonce překonává The Scientist od Coldplay.

Nejlepší nakonec! Tenhle song mě nedokáže udržet v klidu. I doma jsem si vesele poskakovala do rytmu. Je to divný, protože podobný projevy u mě nejsou častý. Ale já si prostě nemůžu pomoct. Hodiny a hodiny bych ho mohla poslouchat. Song je v šestém díle. Damon a Vickie tam zběsile tančí. Tu scénu musím najít.
EDIT: YEAH!!!


Další dobrý songy - třeba MGMT - Kids, The Raconteurs - Consoler Of The Lonely nebo The Birthday Massacre - Happy Birthday.

Teď mimo mísu:

Closer To The Edge ♥

Dost se mi líbí Mattova barva vlasů. Chris má taky zajímavej účes :-D

3 komentářů:

Ten Anberlin, to je původně od Depeche Mode. :-) Udělali z toho docela dobrou vlastní verzi.

Jj, Depešáci. Mě osobně se líbí víc tahle rockovějí verze :)

Jojo tahle písnička je jedna z mých oblíbených ve VD, nemám ráda když někdo někomu něco krade... ale tahle verze od Arberlin je fakt lepší :)