21.12., 17:10
Dnešní den byl perfektní. Fajn, až na tu kuli z práva.
Ve škole byla naprostá nuda a naprostá zima. Míra donesl filmy, takže jsem na účetnictví koukali na pohádku "Lotrando a Zubejda".
O polední pauze jsem byla s holkama ve třídě, když se něco začalo ozývat z rozhlasu. Ta dáma, co u toho seděla (nevím přesně která), do toho foukala, funěla a vydávala takový divný zvuky, že se holky začaly smát. No a pak to přišlo. Že prý po páté vyučovací hodině končí výuka kvůli poruchám topení. Začaly jsme slavit, popadly tašky a tryskem mizely do šatny. Venku bylo krásně, napadl novej sníh a všechno vypadalo tak úžasně. Toužila jsem jít ven, jenže jsem si uvědomila, že až dojedu domů, bude tma. Tak nic. Jenže to topení mě zachránilo. Celou školu.
Šla jsem do knihovny, protože jsem si prostě musela půjčit Upíří deníky. U mě to je naopak – nejdřív se podívám na seriál/film, který je podle tý knížky, a až pak je sháním. Jako Twilight. Měla jsem celkem kliku. Nenašla jsem sice díl první (Probuzení) ale jen druhej (Souboj), na druhou stranu jsem si domů nesla knížku Cena krve, podle který je seriál Blood Ties. Probuzení jsem si zamluvila. Nechtěla jsem paní knihovnici zdržovat, jenže ty knížky prostě potřebuju.
Právě teď si pořizuju nelegální kopii Souboje. Přepisuju ji. Ještě že nás v prváku nutili sedět za počítačem a psát všema deseti bez koukání. Ulehčuje mi to práci. Jediným nepřítelem je počet stránek – konkrétně 231. Teď jsem na straně 17.
Když jsem přišla z knihovny, moje sestra byla na dvoře a odhazovala sníh nebo co to tam dělala. Kočka tam byla taky. Chtěla jsem se jí pomstít, když jsem na ní ráno šlápla na schodech a málem pak letěla obličejem vpřed dolů, takže jsem si udělala pár sněhových koulí a několikrát ji trefila. Ha. Pomsta je sladká.

6:45 (dneska)
Stojím na zastávce a nikdo tu není. Uniklo mi něco? No jo vlastně, my jsme debilní škola.

Mrznou mi prsty na rukou. Už nejsem na stránce 17, ale na straně 74. Rozhodla jsem se, že to nikam neuploadnu, protože když to nikdo nikam nedal, tak proč bych to já měla servírovat ostatním pod nos? Jak oni, tak já.Zima umí krásně malovat na okna :)Školní hřiště a pondělní počasí :)

0 komentářů: