Nakonec to nebyl zas tak špatnej den. Až na tu chemii. Na tu jsem se doma ani nepodívala.
Mluvko jsem měla cca na 430 slov, takže tak normál. Jenže ty věty jsem tam měla tak šikovně uspořádaný, že jsem měla problém zapamatovat si je tak, jak šly za sebou. Dala jsem to jenom s jedním kouknutím do papíru. Dostala jsem 2 a učitelka řekla, že jsem měla výbornej obsah a že ji zaujalo to, jak jsem mluvila o roku 2012. Btw. téma bylo 'Svět v roce 2040'. Ale těch nervů, co mě to stálo!
A zítra zase NM v kině ♥
Teďka už ale Making of The Resistance :)

A jen abych já měla jasno:
Linkiny jsem začala poslouchat v červnu 2003. Chytli mě na Faint. Datum vydání tohohle singlu jsem našla jako 9.6.2003. Doteď si pamatuju, jak jsem jejich klip viděla v Esu.
Muse mě dostali na Starlight. Je paradoxní, že jejich cédéčka (no jo, stáhla jsem je) jsem měla v počítači dřív, než jsem vůbec věděla o nějakým Stmívání. Pomohlo mi tak k tomu, abych si je konečně poslechla. Takže dejme tomu, poslouchám je od listopadu 2008.

0 komentářů: