Když se podívám z okna, tak už prakticky žádnej sníh nevidím. Takže to letos bude asi zase bláto :(
Krásně jsem se vyspala. Jen jsem v noci musela vstát a vyhodit kočku z pokoje, protože z mýho bordelu na stole dělala bordel ještě větší.
Chytla mě nějaká uklízecí nálada. Loupala jsem brambory a vajíčka do zítřejšího salátu a teď jdu luxovat z vlastní iniciativy, a to je divný.
Taky bych měla začít pořádně číst. Mám doma 7 knížek, co musím přečíst. Teď čtu 3 najednou.
Nedá se nějak hudba píchnout do žíly? Protože já jsem fakt závislá.
Včera jsem pozorovala číču v koupelně. Já bych se tak smála, kdyby do tý vany spadla!

Zarovnat na střed

2 komentářů:

Máte pěkně opatrnou číču. :-) Jinak teda mě docela štve, jak se Vánoce na poslední chvíli pokazily. :-( Jasně, -20 není ideální, ale zase plus 10 je teda opačnej extrém. Pěkné Vánoce, Nicole.

Tobě taky přeju hezký svátky, Medvídku :)