Kdybych věděla, co mě u bábiny čeká, zaručeně bych tam nejela. Až do Silvestra to bylo všechno v pohodě. Pak jsme ale seděly na gauči a ona začala povídat o minulosti, na kterou se 9 let snažím zapomenout. Během 30-ti minut to všechno vytáhla a obnovila i vzpomínky, na který už jsem zapomněla. Nejhorší na tom bylo to, že jsem jí neřekla, aby přestala. Jen jsem seděla a poslouchala. Musela jsem potlačovat vztek a slzy v očích, jinak bych za sebe neručila.
Včera večer jsem díky tomu nemohla usnout. Ani se sluchátkama v uších. Moc jsem toho na dnešek nenaspala.
Těšila jsem se domů na Blood Ties. Knížku už mám z půlky přečtenou a řekla bych, že je to jenom ten pilotní díl.
Mám kudrnatý vlasy. Skoro. Že já si tu žehličku nevzala sebou...
V televizi začal novej rok dobře - dávaj Ajťáky, Robina Hooda, Moji rodinu a nějakej novej seriál Řekni, kdo tě zabil.

1 komentářů:

řekni kdo tě zabil je dobrý včera jsem koukala =)