Mě to bylo hned divný, proč Tyler v TVD říká: „Je mi nějak divně,“ a za ním je (kamera ho zabírá odspodu) měsíc v úplňku! Hned mě to trklo!
Na anglický wikipedii v odstavci "Cast and characters" je to napsaný dost jasně.
".... Michael Trevino plays Vicki's ex-boyfriend Jeremy's rival and presumed werewolf, Tyler Lockwood." // Michael Trevino hraje ex-přítele Vickii, Jeremyho rivala a předpokládaného vlkodlaka, Tylera Lockwoda.

Není to tak dlouho, co jsem uvažovala o všech těch scifi/fantasy seriálech/knížkách, na který koukám/ čtu.
Došla jsem k názoru, že upíři nemají vysávat zvířata. Na slunci mají shořet a proměnit se v prach a ne zářit nebo se chránit tím, že mají prsten s nějakou bylinou, která tomu brání. To je přece blbost. Nebo ne?

1 komentářů:

Přesně! Upíři mají vysávat jenom lidi, protože mají lidskou krev. :-)