Prakticky celá třída má ráda třídní stejně jako já. Tzn. strašně moc.
Už od rána mi nebylo zrovna nejlíp. Při fránině už byla ta hranice neúnosná. Chtělo se mi spát, žaludek jsem měla jako na vodě a chvíli mi byla buď zima, nebo teplo.
Šla jsem tedy o polední pauze navštívit paní učitelku do kabinetu. S někým telefonovala, tak jsem čekala. A pak...
„Paní učitelko, není mi dobře. Mohla bych jít domů?“
„A jsi už plnoletá?“
„Ne.“
„Tak to lituju, ale nemůžu tě pustit. Jedině, že by si pro tebe přijeli rodiče,“ tady je ten háček!
„No tak to asi těžko.“
„Odkud jsi?“
„Z Jaroměře.“
Nemělo smysl se tam s ní hádat, tak jsem jenom přikyvovala hlavou. Ještě dvě hodiny jsem musela trpět ve škole. Kdybychom měli do čtyř, ze školy bych šla i bez povolení učitelky. Slepice jedna! Minulej rok mě třídní klidně pustil, jen pod podmínkou, že mu pak napíšu zprávu jakmile dorazím domů. A ona chce divadlo nebo co!
Už jenom pár hodin do Bloodlines. Just few hours. Právě se dívám na Turning Point.
Konečně jsem zkoukla Paranormal Activity. Horor celkem dobrej, zajímavej konec.
Obchodka má dneska maturitní ples. Celý týden jsem byla nucena říkat, že maximálně půjdu na ten svůj. Na žádnej jinej!

So why do I try? I know I'm gonna fall down.
I thought I could fly so why did I drown?

Včera jsem s pomocí holek uválčila chemii na konečnou 3. O matice to bylo ještě lepší - I. pouze nalistovala daný příklad v mém sešitě a já ho vesele opsala. I matiku jsem dala na 3. Na biologii jsem se učila - konečný průměr 3,25.
Btw. zítra jdu do školy až na desátou. Ředitel se umoudřil a myslel na ty, kteří na plese budou opravdu dlouho. Na druhou stranu, máme jenom 3 hodiny. To bude sranda jak na hřbitově.

0 komentářů: