Chuck nás donutil ručkovat na žebříku, kterej byl asi 1,5 m nad zemí. S mojí výškou to bylo docela obtížný, ale bavilo mě to.
Psali jsme čtvrtletku z matiky. Oprava - opisovali jsme čtvrtletku z matiky ze sešitů pod lavicí.
Po škole jsem šla já a I. s Á. do jídelny, pak do lékárny, knihovny a do káru. Oblezly jsme pár obchodů, pak se usadily asi hodinku u mekáče. Já žvejkala hranolky a I. měla něco s koncovkou burger.
Sherlock Holmes mě uchvátil tím humorem. A akce tam taky bylo dost. Kazili mi to jenom lidi cizích národností...
Vedle mě seděli 4 Vietnamci (asi?). Jeden se ke konci začal hodně nudit, takže si tam svítil telefonem, zíval (hlasitě), pokašlával (ještě hlasitěji) a protahoval se tam. Přede mnou to bylo horší. Studenti medicíny v Hradci (zřejmě Arabové) přišli pozdě, než se usadili, utekl mi začátek filmu a ten, co seděl přede mnou, měl tak velkou hlavu, že jsem se v sedadle musela narovnat, abych viděla. Mluvili anglicky, takže mi tím znemožnili říct jim, aby byli zticha (to bych ještě dala), ale to, aby si tamten sednul tak, aby mu hlava nečouhala do plátna, už by bylo horší.
Ale jinak to naprosto nemělo chybu...

0 komentářů: