Včera jsem neměla možnost dostat se na internet a teď nestíhám.
Co ze života? Honzu jsem si smazala z facebooku a uvažuju nad tím, že se tam vymažu taky. Už mě to tam nebaví.
Třídní mě stále rozčiluje. Tento týden jsem slízla službu na tabuli. Přišla do třídy, viděla uklizený stůl (který po matikáři vypadá vždycky mnohem hůř) a poděkovala nepřímo službě, tzn. mně. Na Ivu jsem se zašklebila a ona pochopila, jak jsem to myslela. Poté chtěla přímo o hodině smazat tabuli. Já se neovládla (zase, mám s tím obličejem nějaký problémy) a můj výraz mluvil za vše. Netuším, jestli mě viděla a je mi to upřímně jedno.

Nevím, kdo to udělal, ale moje vlasy se mi nelíbí! :D
A ještě to, co jsem si zaznamenala v neděli:

15:09
Mrznu. Ruce mi mrznou.
Právě jsem dočetla další díl ságy, teď mě čeká ten nejlepší.

„Ale no tak,“ řekla jsem a hlas se mi hystericky zachvíval. „Je mi teprve osmnáct.“
„No, mně je skoro sto deset. Je načase, abych se usadil.“

Venku stále svítí sluníčko. Je to divný, protože svítí třetí den po sobě. Něco je špatně.
Už jenom 4 dny a budou prázdniny… Yeah! Zítra nám odpadá konverzace, takže z nás Shane nebude muset tahat věty. Aspoň že tak.

Btw. dneska slaví Charlie Bewley narozky, so happy birthday! :)

1 komentářů:

Ten obrázek jsem dělala já xD