„A ty se podívej na internetu, co to máš za zvíře,“ řekl otec.
„Já to ale vím.“
„A co?“
„Pískomila.“ No jasně, koupila jsem si zvíře a ani nevím, co to je.
„No tak se podívej, jestli nemůže bejt i v terárku.“ Tak Kennouši, časné ranní okusování mříží skončilo.
Taky kočka mě vzbudila, když po mě šlapala.
Navzdory všem zvířatům v domě jsem spala hezkých 11 hodin. Až zvíře jménem Tereza mě vzbudilo.
Včera jsem studovala vypalování na notebooku. Stáhla jsem si nějakej program, jenže mi to DVD stejně nevypálilo. A tak jsem šla zažádat o Nero k otci. No a teď na to koukám jak blb, protože to není to Nero, který bylo v tom starým počítači.
Venku zase svítí. Další šance se opálit. Ale odpoledne spíš půjdu stavět sněhuláka..

Ve středu taky vyšlo nové číslo časopisu Pevnost. Ale u nás v Zapadákově ji prostě nemůžu sehnat :/
A právě teď mi dochází, jak je pro mě čas vzácnej...

0 komentářů: