Ráno silničáři zase zaspali. Hlavní silnice vypadala jako sjezdovka na horách, jen nebyla z kopce. Ale nejsem tady od toho, abych je kritizovala.
Bus přijel o 20 minut dýl, protože se ve Skalici nějak zasekl pod náměstím, nebo co mi to Verča říkala.
Do školy jsme nakonec nakonec dorazily v 8:10. Třídní už promlouvala ke třídě. Jen co jsme přišly, už mě jmenovala, abych si šla pro výpis.
Celkový průměr je... 2,27. Upřímně, překvapilo mě to. Naštěstí jsem nebyla ani mezi nejhoršíma, ani mezi nejlepšíma. Takže pozdní novoroční předsevzetí je jasný - zlepšit si průměr a eliminovat čtyřky. Bylo by fajn i pokořit Ivu - ona i kvůli dvojkám dělá scény, a kdybych se já opravdu snažila, možná bych měla lepší známky...
Jela jsem se sestřičkama do Hradce. Cestou tam chumelilo, cestou zpátky taky a já se chvílema bála, že zapadneme kdesi v příkopě.

2 komentářů:

Takže gratuluji. :-)

Takže děkuji :)