Věděla jsem, že tenhle film bude smutnej, ale že až tak, to jsem nečekala.
V začátku filmu i na konci se objevuje ta samá věta - „My name is Salmon. Like the fish.“
Ten chlapík, co hraje vraha, vypadá na pěknýho slizouna.
Ve zkratce - Susie se po smrti dostane mezi Nebe a Zemi. Potká tam kámošku Holly, na konci jich pak potká víc.
Bože, mě ten film srazil náladu o pár stupňů dolů.
Já ani nevím, na co se snaží přijít. Asi si myslí to, že se ještě může vrátit zpátky, ale postupně jí dochází, že je lepší jít dál.
Zhruba posledních 15 minut bylo vážně smutných. Měla jsem co dělat, abych nezačala brečet. A to jsem na tenhle film chtěla jít do kina. Jsem ráda, že vrah nevyváznul jen tak...


Soundtrack vypadá zajímavě, stejně jako v traileru tak i ve filmu zazněla Alice od Cocteau Twins. Amazing song!

0 komentářů: